Orale

ECZEMTRAT +

ECZEMTRAT

#34301

Produsul este recomandat pentru câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament în tratamentul eczemelor alergice.

COMPOZIŢIE

Dexametazonă bază ................................................................... 2 mg

Vitamina A .......................................................................... 3.500 UI

Vitamina B1 ............................................................................... 7 mg

Vitamina C ................................................................................ 5 mg

Metionină ............................................................................... 100 mg

Excipient tabletare (lactoză, amidon, PVP K30,

CMC, aerosil, talc, avicel, stearat de magneziu) ad. ............. 250 mg

INDICAŢII

Produsul este recomandat pentru câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament în tratamentul eczemelor alergice, în insuficienţa cronică hepatică, în stress, artrite, în otita pavilionului extern al urechii. Poate fi utilizat şi în cazul eczemelor parazitare, dar numai după efectuarea tratamentului etiologic care să asigure distrugerea parazitului.

CONTRAINDICAŢII ŞI PRECAUŢII

Nu se vor trata animalele cu alergie la oricare dintre substanţele active.

La câini şi pisici nu se va administra animalelor sub varsta de 6 luni, sau în perioada vaccinării deoarece are efect imunosupresor.

REACŢII ADVERSE

Dozele mari şi tratamentul îndelungat pot provoca insuficienţă suprarenală, deprimarea imunităţii cu favorizarea infecţiilor.

SPECII ŢINTĂ

Produsul se administrează la câini, pisici, porumbei voiajori şi de ornament.

MOD DE ADMINISTRARE ŞI DOZE PENTRU FIECARE SPECIE

La câini şi pisici se administrează în hrana, in doza zilnică de 1 comprimat/10 kg greutate vie, divizată în două reprize. După 7 zile tratamentul se întrerupe, făcându-se o pauză de 15 zile.

La porumbei se administrează individual 1 cpr./kg greutate vie/zi timp de 1-5 zile.

ECZEMTRAT