Entero-Chronic - 60 Plicuri +

Entero-Chronic - Plic

#905878

Entero-Chronic - Supliment specific care este recomandat în tratamentul tulburarilor  intestinale cronice si/sau recidivante la câini şi pisici.

Compozitie: α Glucan butirogenic, β Glucani si manan oligozaharide (MOS), mucopolizaharide (MPS)

Specie tinta: Caini si Pisici

Datorită conţinutului său special, ajută la refacerea integrităţii epiteliului intestinal şi îmbunătăţeşte funcţiile de apărare şi digestive ale intestinului.

Pentru câini si pisici cu tulburări intestinale cronice şi/sau recidivante, cu inflamaţie continuă şi/sau leziuni ale epiteliului intestinal cauzate de:

reacţii mediate imun şi boala inflamatorie intestinală (IBD)
tulburări de permeabilitate intestinală: enteropatia cu  pierdere de proteine şi sindromul intestinului permeabil
infecţii (virale, bacteriene, fungice, protozoarice)
disfuncţia cronică a organelor asociate cu tractul gastrointestinal (insuficienţa hepatică, insuficienţa pancreatică exocrină)
insuficienţa renală cronică
diareea aparuta in tratamentul cu antibiotice (sau după o administrare de lungă durată)
alergii, hipersensibilitate alimentară
toxine si medicamente (antiinflamatoare nesteroidiene şi chimioterapice citotoxice)
ischemie şi hipoxie

Doze şi mod de administrare

Pentru administrare orală, o dată pe zi, timp de cel puţin 30 de zile. Plicurile pot fi amestecate şi în raţiile zilnice ale câinelui.

pisici şi  câini <5kg.............................½ plic
pisici si câini între 6-15kg...................1 plic
câini intre 16-35 kg.............................2 plicuri
câini >36 kg.........................................3 plicuri

În funcţit de gravitatea cazului şi de evoluţia animalului, medicul veterinar poate prelungi perioada de administrare pâna la 6 luni.

Prezentare: Pudră aromată, în plicuri de 4g, ambalate în cutii cu 15, 30 şi respectiv 60 de plicuri.

Condiţii de depozitare: Păstraţi în locuri răcoroase şi uscate.

Entero-Chronic - Plic